February 8, 2008

12:22am

Posted in Unknown at 12:45 am by miharuyouth

aku ni sepatutnya dah tido sekarang nih…esok ade reunion dengan kawan2 tempat kerja lama..dah lama tak jumpa dengan mereka..pukul 10 tadi baru je balik rumah, keluar dengan adik2 aku. belanja diorg makan. esok adik aku nak balik ke kuitho pulak. raya cina takhabis lagi ni.dia takde tiket nak ke johor ahad, terpaksa dia balik esok. emak aku nak ke kelantan esok, aku rasa malas nak ikut, esok aku nak jumpa kawan2..kene beri emak duit sikit. nanti emak aku boleh shopping2 kat kelantan, aku malas nak balik walaupun sepupu aku kawin sabtu ini. aku rasa takde benda kat kelantan yg akan membuatkan aku beria2 nak balik ke sana.walaupun ade, aku rasa memang takde. dulu aku terasa suka nak balik ke kelantan, cuma sekarang ini aku takde perasaaan itu. aku rasa aku memang tak sesuai untuk tinggal di situ. takde sebab pun…takde….

keje aku skang ni makin lama makin ok…cuma aku takut sebab org2 makin lama makin buat baik dengan aku. termasuklah org yg dulunya tak suka aku, sebab aku ade buat salah dengan dia dulu, dalam ni aku ade tulis sekali, sekarang ni org tu, selalu puji kerja2 aku, terasa menakutkan sebab aku takut aku ade buat salah lagi..aku suka bila takde org yg ambil perhatian sangat pada aku..tetapi sekarang ni …terasa pelik sungguh..sikt2 aku…aku kan suka buat sesuatu dengan cara aku sendiri..dalam otak aku ni banyaknya benda2 yg aku nak buat untuk majukan maahad ni…aku suka kalau kita keje bukan setakat nakkan duit aje, sebab itulah aku suka keje kat sini sebab aku suka kalu akus edar siapa diri aku ni sebenarnya…

aku ni sepatutnya dah start tido dah nih, mungkin aku tido petang tadi.membuatkan aku tak terasa nak tido lagi. macam mana nak lupakan sesuatu perkara? macam mana nak pujuk diri supaya sentiasa bertenang dan jangan fikirkan yg bukan2.bosan lah, asalnya aku ni banyak je benda ygnak ditulis ni ..tetiba takde pulak benda2 tu…aku ade cakap dengan dia, aku dah delete seseuatu, sebenarnya tak lagi, benda tu ade aku simpan, aku ingat aku kadang2 berbohong dengan dia tetapi…kenapa aku buat begitu? lepas ni aku takkan tanya apa2 lagi.cukuplah aku tahu siapa dia tu.teacher suh aku sentiasa berfikir positif..dulu aku pun suka gak fikir positif…memang aku sentiasa fikir positif, cuma ade sekali tu aku fikir negatif dan jadi pulak benda ygaku fikir itu, benda tu jadi doa kot…ok..aku takkan layan lagi benda2 itu…

ok….aku akan teruskan benda2 yg aku suka buat dalam hidup aku nih. sebenarnya belum masa lagi la..tak tahu bila.tetapi aku yakin aku akan tercapai juga …walaupun ade negetif2 nih…

12:45am

aku patutnya dah tido…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: