May 5, 2009

kadang-kadang ada kadang-kadang tiada…

Posted in Unknown at 1:33 pm by miharuyouth

5 Mei 2009 ; 1.26PM

aku masih lagi memikirkan tentang kejadian tersebut, sehingga kini dia masih mendiamkan dirinya…

kadang-kadang terasa, kadang-kadang tak.

dah buntu bagaimana nak tenangkan diri sendiri.

nak buat kerja secara giat pun dah malas.

nak buat perancangan pun, aku semakin tiada perancangan.

hidup aku beberapa hari ini, secara zahirnya bergerak tetapi secara batinnya lembab…

cuma aku tidak mahu menunjukkan keadaan diri yang duka, mungkin sebab tidak mahu kawan-kawan nampak perasaan sebenar dalam hidup.

aku yakin yang aku telah berusaha dan berdoa.

dan aku perlu bertawakal kepada Allah…iya..tawakal…tawakal…

dan aku tahu aku perlu memansuhkan perasaan ini cuma kadang2 aku terfikir, kenapa aku tidak dapat menerima kenyataan…

adakah aku tidak dapat menerima kenyataan?

50% diri aku kata iya, 50% lagi kata jangan…

kesian anak-anak murid aku, mereka masih mengharapkan aku…

Ya Allah, berikan lah aku ketenangan hati supaya aku boleh menjalani kehidupan seperti biasa…aku kene terima yang dia bukanlah jodohku…

Leave a Reply

