December 16, 2010

Aku harap aku berfikiran positif

Posted in Motivation at 11:55 pm by miharuyouth

Aku harap agar aku tidak berfikiran negatif.

Aku harap agar aku tidak melemahkan diri sendiri.

Aku harap agar aku akan percaya kepada kebolehan diri.

Aku harap agar aku sentiasa percaya kepada diri sendiri.

Aku harap agar aku meneruskan perjuangan hidup aku.

Aku harap agar sentiasa buat yang terbaik untuk diri sendiri.

Aku harap agar aku tidak akan dipengaruhi oleh manusia-manusia lain untuk tidak berfikiran positif.

Aku harap aku positif untuk masa depan aku.

Aku harap agar aku tidak selalu menyalahkan diri sendiri.

Aku harap agar aku sentiasa cekal dan tabah dan menerima sesuatu peristiwa dengan hati yang terbuka.

Aku harap aku akan sentiasa gembira dengan apa yang aku lakukan.

Aku harap agar aku tidak menjatuhkan diri sendiri.

Aku harap aku tidak memikirkan perkara yang negatif.

Aku harap agar aku sentiasa berfikiran matang dalam segala hal.

Aku harap agar aku bertemu seseorang yang positif.

Aku harap agar aku berjaya hidup dengan seorang yang positif.

Aku harap agar aku berkongsi kejayaan hidup aku dengan seorang yang positif.

Aku harap aku akan jatuh cinta dengan seorang yang positif.

Aku harap agar kehidupan cinta aku sentiasa positif.

Aku harap kehidupan aku di bumi yang sementara ini adalah positif .

Aku harap kehidupan aku kini memberi kesan positif kepada orang lain.

Aku harap agar aku akan berkahwin dengan seorang yang positif.

Aku harap agar aku akan berkahwin dengan seorang yang boleh menerimaku secara positif.

Aku harap agar kehidupan aku bersama orang yang positif akan sentiasa positif.

Aku harap agar hati aku sentiasa positif.

Aku harap agar fizikal aku sentiasa positif.

Aku harap keimanan aku sentiasa positif.

Aku harap aku dapat menerima arahan seseorang yang positif dengan positif.

Aku harap agar sentiasa berada di kalangan orang yang positif.

Aku harap aku akan sentiasa berfikiran positif.

Aku berserah kepada ALLAH… dan hanya ALLAH yang tahu…dan aku redha dengan ketentuan ALLAH…

Leave a Reply

