January 11, 2011

bila yang berjawatan tinggi tiada intergriti…

Posted in Every Day at 8:15 pm by miharuyouth

aku tidak suka tulis di FB sebab ada banyak isu aku tak suka ada manusia yang membaca dan mengomen benda-benda yang aku tulis sebab aku tulis dari sudut pandangan aku sahaja…aku akan teruskan untuk menulis di blog rahsia aku ini sahaja sebabnya tak ramai yang tahu…

aku tidak mahu menyentuh mana-mana institusi yang mempunyai masalah seperti di atas. Aku cuma nak menyentuh perkara yang terjadi di kawasan sekitar aku…dan aku tidak suka perkara-perkara sedemikian terjadi.

bagi aku kerahsiaan adalah sesuatu yang penting dalam kehidupan seseorang. Aku tidak faham kenapa tidak menjaga kerahsiaan semata-mata untuk mendapatkan sokongan. kenapa masih lagi nak menyusahkan hidup orang lain. Adakah aku akan percaya kepada manusia yang tidak dapat menjaga kerahsiaan seperti ini? Jika ditanya 100 orang, berapa orangkah yang akan percaya manusia yang tidak pandai menyimpan rahsia ini. KO nak percaya ker? kompem takkan percaya manusia yang sebegini…menyusahkan hidup sahaja..

aku malas nak menulis panjang sebab aku rasa tidak perlu untuk membincangkan manusia-manusia bangang seperti ini sebabnya ianya akan menjadikan aku bertambah bangang…

Leave a Reply

