March 9, 2011

aku rasa rindukan dia…

Posted in Every Day at 9:35 am by miharuyouth

semalam aku jumpa dia…

aku dah lama tak jumpa dia.

aku tak pernah jumpa dia.

aku tak pernah jumpa dia lama macam tu.

aku semacam tak habis nak berkata-kata.

walaupun dia sebenarnya banyak kerja…

dan semalam aku tengok FB dia…

dia tak add aku sebab dia kata aku tak sesuai nak tahu…

dia kata FB tak sesuai dengan orang seperti aku.

tapi aku pergi tengok juga.

ada general photo,

aku baca komen-komen dia,

dia lain daripada yang aku kenal dia sebelum ini.

walaupun aku kenal dia dengan bertegur sapa,

walaupun aku kenal dia dengan tiba-tiba,

sebenarnya,

aku tak kenal dia siapa,

dia menyembunyikan umur dia,

padahal aku tahu umur dia,

tetapi…

hanya itu yang aku tahu, tentang dia.

aku tak kenal dia secara dalaman.

jika aku tahu

mungkin aku akan tidak suka,

tetapi, aku dah dapat mengagak bagaimana dia melalui penulisannya.

dan….aku tak tahu apa perasaan aku selepas itu,

cuma aku rasa…

kenapa aku suka…dengan dia

aku rasa membuang masa.

aku tak rasa dia suka kat aku…

sebab aku dah bagi masa banyak untuk dia meluahkan kepada aku.

dan kadang2 aku perasan yang dia pun semacam ada sesuatu dengan aku..

atau aku je yang perasaan…

aku memang cepat perasan.

ataupun aku mengharapkan benda yang tidak jadi…

ataupun aku memang mengharapkan benda yang tak jadi…

aku buntu Ya Allah…

jauhkan aku dari perasaan ini,

jika dia untukku ya Allah…

dekatkan lah dia denganku..

jika tidak Ya Allah, jauhkan lah aku dengan dia

hindarkan aku daripada kekecewaan ini…

walaupun hanya aku yang terasa…

dan bukan dia…

aku takde mood nak study exam…

kalau hari ini dia tak sms aku…aku akan lupakan dia selama2nya…

maknanya dia langsung tidak kisah pasal aku…

maknanya aku hanya bertepuk sebelah tangan…

aku kena teruskan hidup ini…

(aku harap dia akan sms aku….)

 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: